Došlo k poškození během přepravy? Má zboží, které jsme Vám dodali, nějakou vadu? V tom případě máte nárok na jeho reklamaci. Svým zákazníkům vycházíme maximálně vstříc. Nemáme rádi složitosti, proto jsme i Vám ulehčili práci. Jednoduše vyplňte tento přehledný reklamační formulář.


[contact-form-7 id=”747″ title=”REKLAMAČNÍ FORULÁŘ”]


Uveďte jméno a přímení, pod kterým byla objednávka odeslána (viz horní část faktury přiložené jako součást balíku)
Číslo zakázky je pro vyřízení nezbytně nutné (viz horní část faktury přiložené jako součást balíku)
Abychom Vás mohli informovat o stavu reklamace, uveďte svou aktuální emailovou adresu a telefonní spojení.
Krátce nám sdělte, o jakou závadu se jedná. Napište vše, co máte na srdci.
Můžete přiložit libovolný počet fotografií. Abychom mohli reklamaci objektivně posoudit, dejte si, prosím, s focením záležet.


Jakmile obdržíme Vámi vyplněný formulář, posoudíme reklamaci konkrétního zboží. Nejdéle do 30-ti dnů od vyplnění. V případě, že bude reklamace oprávněná, domluvíme se na dalším postupu. Poškozené zboží nám zašlete zpět. Obdržíte od nás nový kus, vyberete si jiný produkt/y, nebo Vám vrátíme peníze (vyjma poštovného).

Prostudujte si podrobný reklamační řád. Je součástí kompletních obchodních podmínek.

Plně doufáme, že tato nepříjemná situace nevznikne. Nestojíme o zbytečné starosti. Na ty je život moc krátký. Na kvalitě našich výrobků si dáváme maximálně záležet. Stejně tak lpíme na vstřícném, ohleduplném a slušném přístupu k našim zákazníkům.

Nákupní košík 0

Nákupní košík